✨ המסע להשבת מתן ✨
גאות לארח אצלנו בגלריה את ענת אנגרסט, אימו של מתן אנגרסט, שורד השבי.
🗓️ שבת 20.06, פתיחת דלתות: 20:00, תחילת ההרצאה 20:30 🎫 עלות כניסה: 50 שקלים במחיר מסובסד בלינק: 📍גלריית We Art – היוצרים 18 כרמיאל
״אמא, זה אני, מתן״ אלו המילים הראשונות ששמעתי אחרי שנתיים של כאב, תקווה, אמונה ורגעים שלא חשבתי שאצליח לעבור.
הגעגוע שלא מרפה, חוסר הוודאות היומיומי, הפחד, התקווה, והמאבק להמשיך להחזיק בחיים עצמם.
הרצאה מטלטלת ומלאת תקווה, על רגעי השבר, על הכוחות שמגלים דווקא בתוך החושך, ועל האמונה שהחזיקה אותנו עד לרגע האיחוד שכולנו חיכינו לו.
סיפור על חוסן אנושי, משפחה, תקווה ואמונה. 🤍