See you at We Art

בואי להצטלם ולהרגיש טוב עם הבגדים שלך

על הסדנה

אירוע זה סגור להרשמה
תאריך: 20/09/24

יום שישי, 20/9/24 שעות 9:00-11:30

בואי להצטלם ולהרגיש טוב עם הבגדים שלך

מה יהיה לנו בסדנא:
נכיר את מצלמת הנייד והפיצ׳רים השונים, קומפוזיציית צילום, נרחיב את הראייה הצילומית שלנו, וכמובן לערוך ולשדרג תמונות. מתוך המקום של לימוד הצילום נתבונן על הבגדים שלנו כיצד הם מאפשרים לנו להרגיש יותר טוב. נתבונן ונצלם את עצמנו בעין טובה, גם סלפי בזוגות. וכך נשכלל את הכלים שלנו ויכולת ההתבוננות שלנו על עצמנו עם הרבה חמלה והכלה

בבוקר תהיה פינת קפה וכיבוד קל

 

משך הסדנא: שעתיים וחצי

מחיר: 290 ש"ח

תשלום בכ.אשראי / ביט

 

תכלס מה לומדים?

ציוד שצריך לשיעור:

לבוא עם מצב רוח טוב :) הכל עלינו

כמה מפגשים:

1 מפגשים לקורס

מחיר הסדנה

290 ש"ח

משך השיעור:

2.5

מוגבל ל...

15 תלמידים

יש לך שאלה על הסדנה?

על המרצה

הסדנה בהנחייתם של ענבל מירום היא צלמת, עורכת ומפיקת סרטונים.
אורנה רוטברט ניצן היא מאמנת,מרצה ומנחה לסטיילינג תרפי

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח
      הזנת קופון

      שתף

      we Art
      סקירת פרטיות
      אתר אינטרנט זה משתמש בקובצי Cookie כדי שנוכל לספק לך את חוויית המשתמש הטובה ביותר האפשרית. מידע על קובצי Cookie מאוחסן בדפדפן שלך ומבצע פונקציות כגון זיהויך כשאתה חוזר לאתר שלנו וסיוע לצוות שלנו להבין אילו חלקים באתר אתה מוצא הכי מעניינים ושימושיים.