מדיניות אספקה ואחריות
מדיניות אספקת מוצרים:
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, צוות הגלריה יצור איתך קשר בהקדם ולא יאוחר מ-2 ימי עסקים.
קבלת המוצר תתאפשר רק על ידי איסוף עצמי מהגלריה בתיאום מראש ובהתאם לשעות פעילות הגלריה.
במקרים מיוחדים ובתיאום מראש יתבצעו משלוחים .
מדיניות אחריות מוצר:
מדיניות מוצרים זו (“מדיניות”) מסדירה את המכירה וההפצה של כל המוצרים (“המוצרים”) על ידי we art (“אנחנו”, “אנו”, “שלנו”). ברכישת כל אחד מהמוצרים שלנו, אתה מסכים למדיניות זו.
תיאור המוצר והבטחת איכות
אנו מקפידים על מתן תיאורי מוצרים מדויקים באתר האינטרנט שלנו. כל המוצרים הנמכרים על ידינו במצב מושלם, שלמים ועברו את תהליך אבטחת האיכות המחמיר שלנו. למרות המאמצים שלנו, איננו יכולים להבטיח שתיאורי המוצר הם נקיים מטעויות, מלאים או עדכניים. אם מוצר המוצע על ידינו אינו כמתואר, התרופה היחידה שלך היא להחזיר אותו במצב שאינו בשימוש עבור החזר או החלפה, בהתאם למדיניות ההחזרה שלנו.
בעיות מוצר ודיווח
אם אתה נתקל בבעיות או פגמים כלשהם במוצר שנרכש, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי. דיווח מוקדם מאפשר לנו לפתור כל בעיה פוטנציאלית במהירות וביעילות.
בכל בעיה הקשורה למוצר, אנו מבקשים שתיצור איתנו קשר מיידית מרגע גילוי הבעיה. ייתכן שדיווחים שנעשו לאחר תקופה זו לא יהיו זכאים להחזר, החלפה או תיקון.
בעת יצירת קשר, אנא ספק:
מספר ההזמנה שלך
תיאור מפורט של הבעיה
תמונות (אם אפשר)
כתבי ויתור והגבלת אחריות
במידה המקסימלית המותרת בחוק, לא נהיה אחראים לכל נזק עקיף, מקרי או תוצאתי, לרבות אך לא רק אובדן הכנסה, רווחים, מוניטין, נתונים, חוזים, שימוש בכסף או הפסד או נזקים הנובעים מ. או קשור בכל דרך להפרעה עסקית, בין בנזיקין, בחוזה או בכל דרך אחרת, הנובעת מהמוצרים או בקשר אליהם.
שינוי מדיניות
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את מדיניות מוצר זו בכל עת. כל שינוי יתפרסם בעמוד זה ויכנס לתוקף מיד עם הפרסום. על ידי המשך השימוש באתר שלנו, אתה מסכים לכל שינוי, ועל ידי מתן שירות מתמשך לך, אנו מאשרים מחדש את מחויבותנו למדיניות זו.
אם יש לך שאלות כלשהן בנוגע למדיניות מוצר זו, תוכל ליצור איתנו קשר דרך האתר שלנו או בדוא”ל שירות הלקוחות שלנו